Måndag!

Hej folket! Idag har jag inte gjort så mycket, har sviiinont  i en skuldra så känner mig grymt handikappad just nu :P Ska gå och köpa en avfärgning men tänkte få prata med Emelie först för att höra om hon kunde göra de på mig idag, dessvärre rådissar den lilla tanten mig så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Känns onödigt att köpa en om jag ändå inte kan använda den?
Igår fick jag och Emelie för oss att färga håret, hon är vanligtvis den blonda av oss och jag brukar stå för de något mörkare nyanserna, nu är det fan tvärtom :P Jag ska bli blond och Emelie är mörk, bara för att vi ska hitta på besvärliga projekt som tar tid :) Varför kan man inte bara nöja sig med den färg man har? Slemelie blev iaf grymt fin, vi la först in en kastanjfärg som var relativt röd, och efter de la vi på en moccabrun, blev bra och ni ska få bildbevis!
Jag är nöjd med min färg som jag har på håret nu, de är en mellanbrun nyans men jag har fan bestämt mig för att bli ljus så jag kan inte ge upp när jag just har börjat :) Nu ska jag göra något vettigt, puss



Vad föredrar ni?





Kommentarer
Postat av: Du vet vem....

Slem e sexigare som brunett, mer exotisk (erotisk?) tihi.....

2008-11-19 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0