Kolla kryssningar till Åbo

och det slog mig hur jävla billigt det faktiskt är att åka på en sån kryssning :P Finns det någon som varit på en sån och som kan berätta om de är värt och roligt? Isf känns det som att jag mycket snart kommer att åka på en sån! Jag är så less på det vanligt, i pite var de så att man satt på en förfest och söp sig så redlös innan man gick på krogen bara för att man slippa slösa pengar där (snåla jävla pitebor!!). Här i norpan är det så att antingen går man ut nykter och börjar dricka öl ute eller så dricker man någon drink hemma medan man sminkar sig, iaf så är jag less på det också.. kroglivet överhuvudtaget, jag vill göra nya saker! Så jävla roligt att göra nya saker som att åka och se Sonata eller typ åka till sthlm och kolla på hockey, lite andra saker än vad som sker i det vardagliga livet.
Var som sagt på jobbintervju idag, eller tjejen berättade om sig själv så skulle de höra av sig senare för enskilda samtal, får väl se om jag imponerade på dem ;P Vet inte om jag ska hoppas eller inte hoppas på de. Jag vill inte jobba inom vårdyrket längre, även om just det här jobbet innehöll väldigt lite "vård". Jag vill jobba med döda ting nu, fy och usch för äldre damer med insulinsprutor. Vill testa något nytt, jag antar att jag överhuvudtaget är less på livet. Inte livet, livet utan hur mitt liv utspelar sig, jag är less på detta och vill hitta på nya saker att göra! Jag behöver lite utmaningar känner jag!
Tvätta idag eftersom det inte fanns någon tid igår, har maaassa sängkläder som jag bör tvätta så jag får nog ta ett par idag :P Resten tar jag kanske på söndag, måste börja plugga också då jag varit dålig på de nu de senaste 2 veckorna, men det gör inget. Ska skriva om socialpsykiatri och det känns som att det kan vara relativt lätt då jag lever med ett psykfall dagligen (Jag älskar dig Emelie ;D)



Som jag sa, psykfall! ;D För att förklara bilden så sitter hon på golvet framför en fläkt, vi ville få den snygga blåsten i håret som Carola alltid får!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0