Kan man gå på kullersten? -Nej!

Jag hatar kullersten!! Det går fan inte att göra något på kullersten, går man med klackar får man alltid räkna med att man kan bryta av sig vristerna, går man där nytatuerad så värker det i hela benet (om man tatuerat sig där ;D) och det känns som att de ska ramla av! Går man där i sneakers utan att vara nytatuerad är de blöta och halkiga som satans och man riskerar att ramla och slå ihjäl sig! Nu bor jag också i den staden där de älskar kullersten, var man än går här så hamnar man till slut på dessa jävla stenar, men jag är inte bitter och det var inte kullersten jag skulle skriva om.
En vän ringde mig nu som bor i Umeå, de satt i bilen påväg upp till Kiruna och de berättade att de var snö i Pite, fyfasen va glad jag är att jag inte bor där, jag HATAR snö och jag hoppas att de blir lika lite snö här i vinter som det var förra!
Annars då, kan bli så att jag flyttar till Uppsala, helst av allt vill jag bo kvar här men jag vet inte om jag har något val, det är är ju mitt hem och jag har ju rotat mig här, tror faktiskt att jag skulle sakna norrköping alldeles för mycket om jag flyttade, nåväl det tåls att tänkas på och vi får se hur jag gör.
Nu ska jag laga lite lunch och sen ska jag fortsätta att studera, har inte så mycket att göra men ska göra det som är kvar så att jag får ledigt i helgen, får se vad som händer ikväll om det blir lite öl på trappan eller om det blir en myskväll hemma med Emelie.



Ondskefulla jävla kullerstenar!





Kommentarer
Postat av: Slem

Förbannade jävla kullersten!!!! Trodde fan att jag skulle dö idag när jag snubblade på skiten nygaddad! Död åt kullersten!!!!

2008-11-14 @ 16:04:22
URL: http://emhoe.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHA. Jag ÄLSKAR dom! Faktiskt :D Grymt bra är dom :P Ska kika lite nurå ;)



Btw, bor du i SKåne? För här finns det bara kullersten :/

2008-11-15 @ 14:53:20
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0