Just passion and rage.

Usch, jag har sovit bort hela dagen och med andra ord måste jag sitta uppe hela natten och skriva en uppsats inom socialpsykiatri, det känns inte alls roligt :( Måste nog käka middag innan de också, har en mellanblond färg i håret nu och jag hoppas som fan att det blir bra med den så att jag vågar mig utanför dörren imorgon :D
Fortfarande en upphakning i ena skuldran, vettefan vad som hänt men ont gör de då iaf! Haft det nu hela veckan så jag hoppas på att det ska ge med sig snart!
Nu ska jag gå och styra käk medan hårfärgen sitter i och sen blir den en dusch! Lyssnar på Sonata också, typiskt mig säger vissa, så jävla bra säger jag.



Btw, vad händer på juldagen i Piteå? Jag har ingen koll på det eftersom att det inte är så bra marknadsföring om Piteå när nere i södern, jag räknar med att ni styr upp det era sluttyhoes för då vill jag supa och sitta på alla stolar! Rebecka, styr du? Micka, styr du? Vem fan tänker styra?!





Kommentarer
Postat av: Micka

Jag kan kolla upp lite vad som sker ute på krogarna :)

2008-11-19 @ 22:06:24
Postat av: Micka

Jag kan kolla upp lite vad som sker ute på krogarna :)

2008-11-19 @ 22:13:56
Postat av: jenilita

hihi e det inte skönt att bara sova!!!! ibland e det det bästa som finns o sova bort en hel dag!!! så länge man inte har nått uppbokat vill säga.. då e det som en mardröm! hehe ja moezart va lite fiffigt hihi Kram

2008-11-19 @ 23:49:45
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: CHERRY

Coool blogg. Kolla gärna min med. Allt bra annars?

2008-11-20 @ 00:26:42
URL: http://cherriana.blogg.se/
Postat av: CHERRY

Det kanske vi kan styra upp nån dag snart ja ;);)

det är bara fint :)

2008-11-20 @ 00:41:02
URL: http://cherriana.blogg.se/
Postat av: evve

Tackar för tipset hur man gör :) hehe.. har länge försökt få detta att funka.. Haha



Men du.. Du hade ju bra poäng i Iqtestet :P

2008-11-20 @ 00:45:43
URL: http://evvepevve87.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hade du tänkt dig för ngt? :) kram

2008-11-20 @ 01:04:40
URL: http://cherriana.blogg.se/
Postat av: evve

hehe men det är ju härligt de :P

Men det var ju bra och de är ju huvudsaken.. lr? ;P



jodå allt är bara prima ballerina. jobbar och står i. hur är allting själv då?



du råkas inte veta hur man designar bloggen? ;)

2008-11-20 @ 01:35:00
Postat av: evve

låter ju great :)

Blir de att komma upp till piteå kring juletiden?



Haha, ja inte vet jag. Måste ju iaf fråga, kan ju hända att du är skit duktig på det! ;P



Är så jvla less min blogg sida. Ser ju hur trist ut som helst.. suck*

2008-11-20 @ 02:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0