Julas räfsor för 29 kr är underskattade!

Är precis hemkommen, har varit ut till Jenny och Jontepontes hus och räfsat löv och löv fanns det. Vi höll på i 2 timmar och hann med kanske 20% av gården :P Julas räfsor för 29 kr är faktiskt grymt underskattade, dom är bra skit så länge man har en jävla massa eltejp att tejpa runt skaften, utan tejpen så lossnar skaftet var femte sekund ungefär och det skulle få vem som helst att bli vansinnig! Ska lägga upp lite bilder sen som jag tog när vi var där så att ni får se vilka sötnosar jag har till vänner ;D Jenny bjöd också på Max efter vi hade räfsat färdigt, hon är så söt ;D Jag tror att vi var/är de ruttnaste personerna som någonsin varit på Max, men vem fan bryr sig?
Ska tvätta idag så nu ska jag dra bort sängkläderna och kolla vad som behövs bli rent, eftersom jag inte vågade tvätta själv i början av veckan (vår tvättstuga är läskig) så har jag nu ett berg med kläder :P Ska göra de nu, Emelie har slagit på kaffe och jag är så genomfrusen och luktar ruttna löv, med andra ord så kommer en kaffetår sitta fint. Blir skönt med en dusch och rena sängkläder sen då man lägger sig :) Min tillfälliga sinnesförvirring som jag led av i natt är nu borta, i helvete heller att jag ska flytta härifrån!

  

Sötrövar var det här ja!





Kommentarer
Postat av: Slem

Haha! Snygga pix! Fan vad vi krattade, har pratat med Jennys och vi ska nog tillbaka och köra hårt igen på tisdag, visst ska du mä?

2008-11-09 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0