Jävligt jobbig natt..

Usch, här ligger jag i sängen och det känns som att mina lungor är påväg upp, fått en jävulsk hosta som inte ens vill ge sig, har halsat Mollipect som om jag vore en alkis på vinprovning men det vill inte verka. Vet inte om den vanliga höst-deppen är påväg också, jag hoppas som fan inte det. Ligger här och hostar och funderar på vad fan jag ska göra med mitt liv.. Var ska jag bo? Jag kan inte flytta tillbaka till Piteå även om jag egentligen nog helst av allt vill det.. Nu vill jag det iaf då jag ligger och funderar på min familj och mina vänner, jag går miste om så mycket just nu, speciellt mina fyra små pruppisar som växer upp utan att jag får vara en del av det. Imorgon när jag vaknar kommer jag inse att jag för tillfället svävar i någon sorts sinnesförvirring, för jag vill inte flytta tillbaka till Piteå, de om något skulle få mig att bli deprimerad!! Bästa livet vore om hela min familj och mina vänner flyttar hit ist, vad tror ni om det? ;D
Annars då? Annars är de rätt bra, livet fortsätter som vanligt utan att jag riktigt hinner med, har en uppsats som jag hade tänkt skriva imorgon också om jag orkar med det..
Ska ringa och prata med mamma imorgon tror jag så att hon får hjälpa mig och berätta hur jag ska göra. Dock så kanske inte det är en sån bra idé eftersom direkt jag skulle nämna orden "flytta hem" så skulle hon sitta fastspänd i bmw:n och vänta på kära far skulle komma ut så att de fick ta sig en roaptrip söderut!
Nej flytta till Piteå finns inte i mina planer än så länge, däremot så känns det som att jag vill flytta lite högre upp, vad tror ni om Uppsala? Eller kanske Umeå? Jag vettefan, jag gillar norrköping hur mycket som helst men börjar inte mitt liv ta vändning snart så har jag inget annat val än att packa ihop lägenheten och ta mig härifrån.



Googlade norrköping för att jag tänkte hitta en fin bild, enda bilderna som fanns var i stort sett på denna jävla byggnad som ligger i vattnet. Hade inte tänkt ta den faktiskt men eftersom att jag passerar den relativt ofta så kanske det var en bra bild att ta. På tal om kaffesump, jag skulle sakna norpan för mkt om jag flyttade härifrån. Nu blir det en Fis-Herman och lite desperata hemmafruar, hoppas på att få somna snart!!





Kommentarer
Postat av: Slem

Ryck upp dig! Norpan och dess invånare behöver dig! That's it!

2008-11-09 @ 23:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0