Jag blev utmanad..

Skulle skriva 7 saker om mig som ingen visste, dags att ta tag i det och bjuda på lite avslöjande och chockerande nyheter! Evve var den som utmanade mig, jag ska själv utmana 7 personer, men eftersom att typ ingen av mina vänner bloggar så får ni nog nöja er med 2, kanske 3 :P

1, När jag var fyra år så bröt jag båda benen i min vänstra handled för att en kille på 10 år sparkade omkull mig, jag fällde inte en enda tår. Jag vet, jag är så jävla hardcore att det finns inte!

2, När något gör ont så skrattar jag istället för att gråta, i know de är sjukt men thats me. Jag gråter väldigt, väldigt sällan!

3, Mitt skratt är väldigt originellt, man kan även kalla det ett mongoskratt. När jag skrattar så hörs det och jag har ärvt det av min kära far som många under min uppväxt kallade för Skrattet, därav mitt smeknamn Skrattet Jr! Men mitt skratt smittar av sig och det är alltid trevligt ;D

4, Jag är beroende av serier, jag säger inte det för att följer och ser avsnitt från vissa, jag är besatt. Just nu följer jag 16 serier, vet ni hur jobbigt det är att hålla reda på när nya avsnitt släpps?

5, Jag är alltid förkyld, mer eller mindre täppt i näsan. Året runt. Men jag är inte bitter för jag är van vid det och menthol nässpray är min tyngsta last! (Förutom kaffe och ciggbanas kanske)

6, När jag var yngre så tyckte jag att det var coolt med tatuerade tjejer som drack öl och lyssnade på metal. I guess i'm cool ;D

7, Jag har just nu ett blåmärke och märken från tänder på min axel. Kan någon gissa hur jag fått det?

Jag orkar inte utmana, eller jag utmanar två. Emelie och Jenny så nu är det fan bara att ni gör det här också! http://emhoe.blogg.se och http://gossipchick.blogg.se






Kommentarer
Postat av: jenny

haha fuck vad jobbigt izza skickade samma till mig hehe fär styra det sen men skulle du komma och hälsa på:)

2008-11-02 @ 16:39:26
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0