Jag är värdelös!

Runt åtta-tiden imorse låg jag och väntade på att klockan skulle bli nio så skulle jag gå ner till Emelie. Låg och kollade på tv och ställde klockan ifall jag skulle somna till. Vad händer? Jag somnar, vaknar inte av väckarklockan eller smsen som Emelie skickade. Stackaren har alltså ordnat frukost och jag dyker inte upp, vilket svin jag är :(
Plugga har jag inte heller hunnit göra, har boken hos Emelie men ska gå och hämta den när jag har skrivit klart här. Efter de blir det en dusch, linserna ska in + att jag ska äta middag. Sen blir det att logga ut från msn och enbart plugga idag, tråkigt men skönt då det är gjort!
Hade på mtv i natt då det var reklam på kanal5, en låt dök upp som jag hade hört talas om men aldrig hört. Har fortfarande på mtv och nu kom den precis igen. Beyonce har gjort det igen, jag vet att det inte är de jag brukar lyssna på men Beyonce är fan grym. If I were a boy är hennes första singel (tror jag) från sin nya skiva med samma namn, jag gillar't!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0