Insomnia och Johan Glans

Jag har inte somnat än, jag vet inte riktigt heller vad det beror på heller men antagligen kände väl min kropp för att ligga vaken och vrida sig i natt. Johan Glans är i norrköping idag och kör stand up, hade så jävla gärna velat se han men eftersom jag är fattigast i världshistorien (kryddar aldrig) så får jag missa det :( Sitter och kollar på youtube nu, det var riktigt längesen jag kollade på Johan Glans-klipp och därför har det också kommit upp en massa nytt :) Ska lägga upp ett, sen ska jag ta mig en dusch och en rök och efter det ska jag krypa ner under täcket igen. Om någon känner för de så får den personen gärna ringa och väcka mig om några timmar ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0