I en doft av apple blossom!

Vilken härlig dag, har som sagt varit ute och krattat löv idag och även om de var kallt, blött och luktade ruttet så var det riktigt skönt att vara utomhus och göra något. När jag kom hem så skulle jag och Emelie som sagt tvätta, jag hade 4 påslakan och en jävla massa örngott + kläder som jag använt nu under de två senaste veckor, dvs det var helvetes mycket tvätt! Hade dock inga planer på att tvätta allt utan bestämde mig från början att spara ungefär hälften och ta det under veckan någon gång, när det inte fanns någon tid förrän nästa söndag fick jag dessvärre lov att tvätta allt! Givetvis hann inte alls torka (hade bara 3 timmar i tvättstugan) så min lägenhet är nu fylld med tvätt, hela badrummet ser ut som ett enda kaos och det hänger fullt med sängkläder i duschen. Med andra ord kan inte jag ta mig en dusch innan jag går och lägger mig och detta gör mig fruktansvärt besviken!!
Jag kom också på att jag skulle byta påse till dammsugaren eftersom att jag tyckt att den sugit dåligt (ungefär som Emelie) under de senaste städningarna. Hade även köpt såna doftkulor som man häller i botten på dammsugarpåsen så jag tänkte att det var ett bra tillfälle att använda dom! Öppnade dammsugaren och jag lovar att min lägenhet fylldes med damm, påsen hade fan gått sönder och allt damm som jag haft i min lägenhet de senaste månaderna låg nu återigen på golvet och mattan. Såklart fick jag lov att dammsuga, tog dock bara väldigt ytligt och på det som syntes, dammsugaren får stå framme över natten så får jag ta ett rally med den imorgon ist :P
Grattis(?) papput på farsdag, önskar att jag också hade kunnat va hemma idag hos mina kära föräldrar, det bjöds nämligen på palt och jag saknar mammas megapaltar!



Isnt she looovely.. Eller något sånt. Denna bild är tagen på toaletten på Harrys i torsdags, promillen i blodet var nog antagligen rätt hög här med tanke på att jag inte blev människa förrän idag. Eller kan det ha varit den suspekta spriten som fanns i en liten dunk på efterfesten? Hursomhelst så blir det nyktert ett tag nu, jag vet.. jag har sagt det förr men den här gången ska jag tamigfan hålla fast vid det också!





Kommentarer
Postat av: jenny

hej pudding ¨!åker du hem jul??? när i så fall och när åker du hem??ha det gött kram

2008-11-09 @ 23:17:18
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: Slem

Lögnare! Du vet att jag suger bättre än en elektrolux silencer ultra plus megaspecial!!! Vet dessutom att du älskar hur jag låter när jag suger pojksnoppp ;)

2008-11-09 @ 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0