How i met your mother!

Nu har jag pluggat, eller pluggat kanske är att överdriva, fick en sida skriven med andra ord är det bara 6 kvar! Frukost med Emelie imorgon vid 9-tiden och efter det blir det att studera resten av dagen :) Förhoppningsvis blir det lite mer gjort då. Har också hunnit med att free-handa på Emelies ben, det är snart dags för henne att bygga ut sin tatuering och för att se hur den ungefär skulle gå fick jag ställa upp och rita. Blev ändå inte värst, vad tror ni? Om jag ska sadla om och bli en tatuerings-chick! Jag är ju en liten sadist och jag tror att jag skulle gilla att skada andra människor, vilket underbart sätt att få ut ilska. Är man arg så kör man bara nålen lite djupare än vad man ska, sen får man känna lite skadeglädje då tårarna rinner nerför kinderna på den man tatuerar.. kan fan inte bli bättre! Nu är jag tyvärr världs-sämst på att rita så det yrket är nog ändå inget för mig.
Ska ta en dusch och borsta gaddarna nu, sen blir det sängen och de ny avsnitten som kommit ut idag. Gossip girl och how i met your mother, jag har saknat Barney Stinson!



Vilket underbart sätt att avsluta en underbar dag på <3
Barney ftw!





Kommentarer
Postat av: Kjellan

Barney är kung! Grym gadd btw =)

2008-11-05 @ 18:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0