Hej mitt vinterland!

Igår när jag tog min kvällcigg innan jag skulle borsta gaddarna och lägga mig i sängen insåg jag att vintern är här, jag har länge försökt att förtränga det men nu har snön kommit och med andra ord är vintern ett faktum. Hoppas dock inte att snön kommer ligga kvar så länge då jag anser att efter 21 år i Piteå så har jag fått min beskärda del av snö!
Eftersom att jag somnade igår någon gång mitt på dagen så sov jag också bort hela gårdagen, vaknade vid 20 och med andra ord har jag inte kunnat sova i natt. Efter ungefär 5 timmars suckande i sängen så insåg jag att det var förgäves och gick upp och duschade istället! Kommer ni ihåg reklamen  med herbal essences som gick på tv för några år sedan, det var en tjej som ofta stod under ett vattenfall och då hon tvättade håret började hon stöna som aldrig förr. Jag har fasen prövat varenda sort av de schampot OCH balsamet men inte fan har jag fått den effekten? Tror ni att man kan stämma dem för falsk marknadsföring?
Hade tänkt sätta mig och plugga nu eftersom att jag ändå inte kan sova, kom då fram till att jag inte har något att plugga i veckan som känns oerhört skönt! Har lite andra saker som jag tänkt styra och jag hoppas på att det kommer att ordna sig för mig! Blir inte Uppsala i helgen i varje fall och det känns relativt skönt!
Blir nog en hel del festkvällar i veckan, nu kanske jag inte kommer bli galet full varenda kväll men det lutar iallafall mot att det blir trapphäng tors, fre, lör.. Någon mer som ska dit? Annars, finns det något där ute som vet av en schysst förfest på fredag eller lördag? Hade vart fint om ni bjöd in mig isf :)  Nu ska jag lägga mig och läsa, adjö!



Här är jag och min förra inneboende, bilden är tagen i våras någon gång tror jag. Syns det att jag hade blivit dränkt med Bacardi Breezer melon?





Kommentarer
Postat av: jenilita

Nog e det vinter allt!! Kram

2008-11-24 @ 09:00:20
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: yasmine

tack jo de är kanon med mig ocksåprecis frostat ur frysen så kul not kram

2008-11-24 @ 15:34:43
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine

ja hihi funderar på att baka pepparkakor el göra en god fruktsallad till kvällen hihi du då? krams

2008-11-24 @ 16:00:49
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine

ja jobbigt när man inte sovit dom blir ju skit tunga jobbigt o bara blinka brukar jag tycka... sömn är så viktigt.

2008-11-24 @ 16:33:33
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Är du här i Peking bara för att studera Piteåbruden? Alltså, 21 år i Piteå,brrr,det är 22 år för mycket, minst! Ha det fint, trots jävla snön.

2008-11-24 @ 21:28:29
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0