Graspop 2009?

Då hade jag kommit hem från min kära granne, har varit där och hälsat på henne och kollat på lite festivaler :P Som jag tidigare berättade så hade vi tänkt åka på wacken, kollade idag på graspop vilket är en metalfestival i Holland, de senaste åren har de haft jävligt bra band och jag känner att den lockar mer än Wacken just nu. Nu beror det ju på vilken av festivalerna som In flames och Sonata kommer åka på, den väger givetvis tyngst men åker de på båda festivalerna så tror jag att det blir Holland! ;D Kolla själv vilka band som var där förra året, http://graspop.be/pages/index.php?f=historiek&page=2&j=2008 ganska imponerande, right? Följa, någon? ;D
Har pluggat idag och det har varit riktigt skönt att få det gjort, nu kan jag släppa det och fortsätta på måndag! Imorgon ska Emelie tatuera sig, jag ska följa :P Ska bli kul, var längesen jag var på en tatueringsstudio då det inte var jag som tatuerade mig, hoppas att hon får ont! :D Hon är dock söt som ska bjuda mig på frukost imorgon, tack älskling!
Saker och ting börjar röra sig! Lägger upp en grymt skön låt med In flames!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0