Ge mig lite Captain Morgan

Idag är jag otroligt sliten (blir en nykter kväll idag), känner inte alls för att blogga men eftersom att mina vänner och familj vill veta vad som sker i mitt liv så får jag skriva lite snabbt om gårdagen.
Jag och Slem förfestade här en stund, satt och fånade oss i camen med Rebecca och min brorsa som sa att jag såg ut som Johan Palm nr 2, han syftade på mitt numera blonda hårsvall (Fuck you Marcus!). Efter att vi sänkt några öl hemma så åkte vi iväg till Gripen där Fredrik och Tobbex2 förfestade, lyssnade på lite gitarr-plinkande och diverse skitmusik och begav oss senare till Trappan. På trappan söp jag, vet dock egentligen inte med vem för det känns som att jag knappt träffade Fredrik eller Emelie på hela kvällen :( Dock grymt jävla bra band som spelade då jag kom dit, dessvärre var det deras sista låt för kvällen men är det någon som har en aning om vilka de var så måste ni berätta de för mig! Tung och skön hårdrock, jag älskar't!!
Drog förbi cromwell house där det blev en jävla massa captain morgan, vet inte hur många rom&cola jag drack under gårdagen men antagligen några för mycket! Träffade många idioter igår som jag ville döda men det är väl så det alltid är, träffade också en hel del sötnosar som fick känna på den norrländska charmen ;D
Slutade kvällen med en liten efterfest hos mig och jag lovar att det syntes i lägenheten då jag vaknade imorse! Förlåt Emelie, Fredrik och den sista personen, det var inte meningen att låsa ut er :( Hoppas att ni inte är allt för arga på mig :) Lägger upp bilder från kvällen senare då Emsan får tummen ur stjärten och lägger in bilderna på datorn!
Lyssnar också på sportradion nu, jag är så deppad att jag inte längre kan se matcherna på tv :(  Luleå är fan i form nu och jag gillar't! Skönt att de för en gångs skull kan gå relativt bra för laget före juluppehållet, annars brukar hösten vara en jävligt jobbig period för mitt älskade lag. De leder just nu med 3-2 iaf, och snart ska tredje perioden börja, Bartecko har hitills stått för alla mål, jag älskar den mannen!





Kommentarer
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, om du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

2008-11-30 @ 13:09:40
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/
Postat av: mammakero

Javisst!! Jag hade kunnat stå där och lyssnat hela kvällen, utan förbanden! Även om Vanising Point var bra (synd bara att de inte kunde ha fixat till mickljudet på sångaren, han kunde ju faktiskt sjunga...) Sonata kom in och trollband mej och plötsligt var allt slut!

Lule' Hockey SKA hålla sej i mitten av tabellen fram till juluppehållet, sen ska de starta stigningen. Det är så de brukar göra... De är mina hockeyfavoriter!! ;)

2008-11-30 @ 13:58:28
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Du har nog fått din del av Morgans droppar,eh,jag med,det börjar spåra ur lite lätt,måste skärpa mig nu. Ang tatuerare,dom som vi har här i Peking är väl inga höjdare,du får väl prova min brorsas tjej om du hamnar i L.A, hon är riktigt bra. Apropå Luleå, det går bra nu,men inte som det var under Myllys tidsera,långt kvar att hamna på första platsen. Ha det fint.

2008-11-30 @ 15:21:09
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0