Förlåt mina piteåvänner..

det jag kommer skriva just nu känns inte alls roligt att skriva. Till er som hade hoppats på en storslagen och galen fest på nyår med mig får lov att tänka om, jag ska jobba den natten. Jag vet att jag är hemma sällan och att vi inte får så många chanser att träffas, bör egentligen umgås med er istället för att jobba men jag kan inte. En natt under en storhelg kan jag inte tacka nej till, jag är för fattig och det är för mycket pengar.. Den natten själv täcker nästan hela min hyra, det känns inte alls roligt men jag hoppas att ni förstår!
Har varit in till stan idag, köpt två slingsmorsel, lite sminkpennor och tätningslist till min ytterdörr. Emelie gjorde ena slingningen på mig innan hon åkte iväg, den här gången blev jag gul och det känns bra som fan. Det är enklare att jobba med gult hår än med oranget! Nu sitter jag iaf med håret fullt med silverschampoo och en platspåse över, måste vara otroligt gullig just nu :) Har haft schampoot i nu i ungefär en timme, de ska få sitta i 2 till! Bättre att de blir lite för grått än att de är gult! Får se vad som händer ikväll, gissar på att jag får hemligt besök!
Återigen, förlåt! Mest till dig Micka, har sjukt dåligt samvete :(


Här ska jag spendera mitt nyår, jag och spökena!





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, stackars dig. Hoppas du får en kul nyår ändå

Kolla gärna in min blogg och kommentera något.

kramar

2008-11-26 @ 19:02:42
URL: http://alsocalledjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0