En paus för att lära mig sova ;D

Trött, frusen och i brejd vä koma passar in på mig nu. Jag har så mycket som snurrar i mitt huvud nu att jag inte kan få ro i kroppen att sova. De senaste dygnen har jag sovit alldeles för lite för att min hjärna ska tänka logiskt, därför får pluggandet vänta till imorgon! Ska ta mig en lång varm dusch nu, det behövs efter att vi varit och krattat, självklart började det regna och även om jag tagit på mig torra kläder så får jag inte upp värmen igen, antar att det har att göra med att jag är så förbannad trött också. Efter vi varit och kratta åkte vi till Emelie, där bjöds det på kaffe! Trodde att det skulle göra mig lite pigg men koffeinet var verkningslöst och jag blev nog bara tröttare av värmen jag fick av drycken.
Så snälla ni, jag ber er som tänkt slå mig en pling idag att låta bli, jag har alldeles för många timmar att ta igen och jag har tänkt att börja ta igen dom efter duschen.
Återkommer imorgon då jag fått sova ut lite, ha en underbar tisdag! Adjö.





Kommentarer
Postat av: jenny

ursäkta har du inte sovit än+? sj har jag sovit hela natten och till och med tagit en power nap nu på em.....hm vad går du på ge mig lite heheh

2008-11-11 @ 17:04:53
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0