En lugn första advent!

Fan va skönt det var att vakna upp idag utan att vara bakis! Nu låter det kanske som att jag är van vid att göra det men så är det inte. Slemman var ut igår men jag kände att jag inte pallade så jag stannade hemma och njöt av ensamheten :) Idag har jag hjälpt Emelie med julpyntet, jag visste att hon gillade jul men fyfan va saker hon har! Jag själv ska inte ha något julpynt eftersom jag åker hem snart och stannar till i början av januari, känns inte riktigt värt då :P
Fick besök ikväll också, räddaren i nöden som kom hit med godis och cigg, tack! Fick också en askkopp som jag verkligen behövde, tänkt köpa en i över ett år nu men glömmer alltid bort det :D Vi kollade genom några klassiska svenska filmer som 30 november, nattbuss 807 och sökarna, är det bara jag eller finns det någon liknelse mellan dessa filmer? Nu är jag ensam iaf så nu ska jag fan gå och lägga mig, får se vad som händer imorgon men alltid hittar jag något att fördriva tiden med!
Pratade i telefon med mamma idag, hon sa att dom var oroliga över att jag drack så ofta?! Jag som har tagit de lugnt senaste månaden och knappt druckit alls. Att jag dricker någon öl under vissa vardagar för att vi socialdricker en öl när vi är ut tycker inte jag är något att oroa sig över direkt? Nåja, jag vet ju själv att jag endast gör det för det sociala och för att jag är uttråkad ibland, inget jag känner att jag behöver eller att jag skulle sakna om jag inte gjorde det. Öl är gott!
Emelie har fortfarande inte lagt in bilderna sen i fredags så jag lägger ist upp några bilder från julpyntet idag!

   

Lägg märke till att hon till och med pyntar gardinstängerna!! och att Slem är ganska gullig som nissa ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0