En efter-tent-öl var det ja..

Fyfan, nu först har jag tagit mig ur sängen och det på grund av att Emelie kom hit. Huvudvärken är det värsta jag varit med om och lägenheten ser förjävlig ut! En öl blev snabbt flera igår, började hälla i mig sprit och rödvin efter 3-tiden då krogen stängde, antar att jag får skylla mig själv att jag mår som jag gör idag.Mannen kom också i natt, dock slockna vi båda relativt "tidigt", vid 6 tror jag att jag kastade in handduken och det är relativt tidigt för mig :) Nu ska jag ta en dusch för att bli människa, ta några piller och städa ihop i lägenheten. Förhoppningsvis mår jag bättre lite senare och kan skriva lite mer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0