Det märks att man är norrlänning..

Stod precis och tittade ut genom balkongdörren, jag tog min sista cigg för kvällen och jag insåg då att jag var norrlänning! Mätarn visar dock +1 så graderna är inte så speciellt låga men jag stod ändå enbart iförd en handduk och jag frös inte ens när kylan kom i lägenheten, tvärtom så tyckte jag att det var rätt behagligt.
Jag har sovit idag, fyfasen vad jag har sovit och det var behövligt! Vid 16 tiden idag hade jag den värsta svedan i ögonen som jag någonsin upplevt, kroppen var orkeslös och mina tankar var helt galna. La mig för att sova och trodde givetvis att jag skulle få sova tills jag vaknade självmant. Eller hur, mobilen har plingat och ring, någon har varit bakom min dörr och hemtelefonen ville aldrig bli tyst, vaknade där mitt i allt och fick för mig att någon stod och ropade i brevinkastet att tomten var tidig i år. Givetvis var ingen bakom dörren men jag var yrvaken och blev övertygad om detta!
Ska lägga mig och försöka sova några timmar till, ska sen upp relativt tidigt för jag ska möta upp Slem och käka frukost på McDonalds! Ska köpa deras älskade monsterjävlamegaas-kaffe, världens största kaffe och gott är det!
Har lite saker att utföra imorgon, ska bli skönt då jag fått det gjort faktiskt för jag har haft lite ångest över det! Nu ska jag krypa ner under täcket och mysa en stund, jag skriver kanske mer senare! Puss



Frän bild på mig, eller hur? :D





Kommentarer
Postat av: Sara

Ja hon är världens mysigaste. =)

2008-11-25 @ 08:42:44
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0