Den berömda klådan är tillbaka!

Jag kan inte sova för tatueringsjävulen har börjat klia nu, med andra ord så kommer den göra det i 3-4 dagar till. Pallar't int! Jag vill sova, är galet trött men direkt jag håller på att somna så kliar tatueringen till så mycket att jag blir vansinnig!!! Ligger och kollar på första säsongen av High Chaparall, jag är fan förälskad i Filip Hammar, vilken man! :D Ska återvända till det nu och hålla tummarna för att det slutar klia, någon som har några tips på hur jag ska få det att minska lite? Säg inte smörj för jag lovar att jag har 1 kg helosan på den just nu och det blir bara värre, iofs är klåda ett tecken på att tatueringen börjar bli läkt vilket är nice som fan. Godiset var förövrigt schjuuuukt gott!!



Sötnosar, visst då Emelie ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0