Delar med mig av några sms..

Eftersom att jag har börjat få fler läsare för varje vecka så känner jag mig tvingad att blogga lite. Jag har dock precis vaknat eftersom jag inte kunde somna igår pga klådan, med andra ord så har jag inget spännande att blogga om, än. Ska plugga idag så lär inte skriva så mycket här heller :P Vet inte när jag kommer igång med studerandet men jag brukar alltid ha 1000 saker att göra innan jag kan sätta mig ner och koncentrera mig t.ex. laga middag, duscha, röka, ringa mamma osv.. känner ni igen er? ;D Hittade i alla fall en lista någonstans.

Vad har du för mobil?
SonyEricsson w760i, den röda modellen.

Något positivt samt något negativt om din telefon:
Bra minne dvs jag rymmer massa musik, jag gillar't inte att min telefon har en tendens att bli "tyst" i några sekunder medan jag pratar med folk eller lyssnar på musik!
 
Hur länge har du haft den?
Några månader, 3-4 kanske..

Tar du mycket bilder/filmar, skickar mms med din telefon?
Skickar aldrig mms, däremot tar jag bilder och filmar till bloggen ;D

Samtal eller sms?
Beror på vem det är jag konverserar med men jag gillar att prata.

Vad står det högst upp i din inkorg?
Eller om du vill får du komma nu. Eller kanske imorgon? ;) Hångel

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Hej canim! hur ar det? Nar aker du fran pite? saknar dig! PUSS MALIN

Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
Jag super just nu för 10 pers och du är inräknad. Vi saknar dig ;D

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Skitskoj! Ha det dagis!

Vad står det i ditt 19:e mottagna sms?
Det e inte scrubs de e cheers :( logga in på msn då!

Vad står det i ditt 29:e mottagna sms?
Annars följer jag inte med världens bästa norrländska hem.

Vad står det i ditt 34:e mottagna sms?
Jag kommer hem vid halv4-4. Äta runt 5 eller vill du senare? Sugen på grovsalt i analen?

Vad står det längst ner i din inkorg?
Ja givet, men avsäger mig allt ansvar för eventuella drunkningsolyckor! Får jag slicka dig i röven samtidigt som jag har 2 fingrar i din anal?  

And that's that... Hoppas ni nöjer er med detta tills vidare, nu ska jag prata med min älskade Malin på msn! Tjoflöjt



Malin är finaste <3 Bästa vän i 13 år nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0