Då fortsätter vi då!

Nu ska jag fortsätta med projekten att bli blond, Emelie har varit borta hela dagen men är påväg hem nu :P Jag hade dock lagt mig men jag vill verkligen inte se ut såhär längre så det vara bara att kliva upp igen ;)
Mannen fyller år idag, va rutten man är som glömmer bort sånt haha!! En fråga bara, varför i helvete funkar inte msn? Känner att jag blir lite förbannad nu! Det är rätt tragiskt hur besatt man kan vara av ett sådant program!
Annars då. inte så mycket som hänt idag, chefen från jobbet i Uppsala ringde mig och frågade om intervju osv, så jag ska väl mest troligt åka dit nästa vecka men vi får se vad som händer :)
Jag har fått en ny läsare som följer min blogg slaviskt, hon heter Emelie och kommer från Kiruna, hon är ganska gullig och fyllde 18 år för några dagar sedan ;D Grattis igen Emelie och nej, jag kan inte göra två saker samtidigt, har inte du lärt dig det? :)
Det blir verkligen tjorvigt med två Emelie nu, för att underlätta för er läsare så kommer "Emelie" från och med nu vara kiruna Emelie och jag kommer istället att kalla min kära vapendragare och granne för "Slemelie, Slem, Slempa, Hempa, Slemp-shit" då vet ni det! :D



Det här är kiruna Emelie och såhär såg hon ut för något år sedan under Luleåkalaset, visst är hon ganska gullig ;D (Förlåt Emelie om du inte gillar bilden men du får leva med den eftersom jag inte har någon annan :D)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0