Break up season i Sverige?

Vad är det som händer ute i vårt avlånga land, verkar som fan alla förhållanden sviktar och det tar slut mellan folk på löpande band. Är det inte nu man ska styra en karl så man har någon under denna mörka och deprimerande årstid? Tydligen inte! Nåja bättre att vara ensam än att vara i en relation som inte funkar.
Fick mitt första sms idag vid 6, sen har dom ramlat in hela tiden samtidigt som det har varvats med samtal. Inte fan tänkte jag stiga upp såhär jävla tidigt men jag hoppas på att få somna om snart igen. Lite avundsjuk på min kära vän Picka som fortfarande sitter och dricker sprit, jag vill också ha sprit men kanske borde ta det lite lugnt på den fronten då jag fick en fråga igår gällande vad jag pluggade egentligen, "Vad gör du egentligen Malin? Jag har som aldrig fattat de förutom att du är alkis.. och student" Jag som tycker att jag dragit ner en massa på drickandet den senaste månaden?
Sweden rock i sommar då, In flames (som gör sin enda sverigespelning under hela sommaren på SRF) och Picka är klara för den festivalen, fy satans i helvete va roligt det kommer att bli!!Världens bästa festival, massvis med öl, världens bästa Mikkis och Fredrico kan inte bli en dålig upplevelse, jag längtar't! Frågan är då bara om världens slemmigaste Emelie ska med, sure hope so!
Gårdagen bjöd på härlig lördagsunderhållning i form av stjärnor på is + en jävla massa avsnitt av life. Sjukt bra serie som jag snart kollat genom, några avsnitt kvar och de ska jag börja beta genom snart!



Sa jag förresten att Disturbed var på SRF förra året?
Då hojres vä!





Kommentarer
Postat av: Timms

Jag ska sluta va bitter. Jag lovar! Ha ha.

2008-11-23 @ 10:47:37
URL: http://timsans.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Det här att det tar slut mellan folk på löpande band,.kan det vara så att för många gillar ligga med randoms? Ha det.

2008-11-23 @ 17:10:06
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: yasmine

allt bra? krams

2008-11-23 @ 19:01:58
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0