Bloody Emelie!

Inte igen, jag måste nog in på akuten! Den här gången är det en full och odräglig Emelie som skar upp ett millimeter-stort sår och det sprutade blod! Trodde inte att jag kunde se mer blod efter gårdagen men detta slog tamefan allt!! Skämt åsido, Emelie är full och har jobbat med att väcka mig hela kvällen, har varit och käkat hos henne nu och hållt henne lite sällskap, det slutade med att hon skar sig. Vad är det med människor runt mig och skärsår i foten?
Emelie ville iaf att jag skulle blogga om smsen som hon skickade ikväll samt lägga upp bilden som hon skickade, jag tror hon har saknat mig för jag har aldrig fått så många sms av henne under en sån kort period och jag har ju inte ens bevarat något av dom? Här har ni dom iaf!

 Slem: Du missar verkligen nå, värsta livereggaebandet på trappshit! Du ska inte komma? Vore ju så kul, tänk på Fredde!
En minut senare..
Slem: Jag päjjar en taxi hem!
Fyra minuter..
Slem: Känns som att du sover, men om jag skickar nog många sms kanske du vaknar ;)
Två minuter senare..
Slem: Nä nu ger jag upp! :'(
Vilken hon också gjorde, en stund!
Slem: Nu dricker jag öl med Fredde ;)
Slem: Har bytt frisyr! (lägger upp bild sen, HAHA!!)
Slem; Kulan säger att Luleå Hockey är topp 3 i Sverige Hoo! (detta faktum har vi råhånat/sågat ikväll ;D)
Slutligen..
Slem: Sover du? (Nej Emelie, jag ligger hemma för nöjets skull?)
Efter detta ringde hon och sälen hade vaknat..

Så här sitter jag nu och funderar på hur jag ska få tiden att gå snabbare! Imorgon ska vi på fest hos Fredde (Var det så Fredrik?) så jag måste på bolaget imorgon, längesen jag var där ^^ Nu ska jag lägga upp bilden på Emelie i hennes härliga frisyr, ja gillar't! Sov gott :)



Bob Emelie? Värsta tunga rastafarimannään!





Kommentarer
Postat av: ♥jenny♥

hell no hejna e dock a-lagets home page hehe

2008-11-28 @ 03:03:49
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Slem

HAHAHA! Fy fan, jag ÄR reggae! Känner mig lite sårad över att du inte svarade på något av mina underbara sms under kvällen, men mest sårad över att du inte var på Trappan och reggaede med mig! Vad är en kväll på Trappan utan en Mall-shit?

2008-11-28 @ 13:28:16
URL: http://emhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0