Bjuder på lite pics..

Ännu en natt passerar i vaket tillstånd, hostan blir bara värre då jag lägger mig ner och det är också den som håller mig vaken. I brist på annat vettigt att göra bestämde jag mig för att ordna bland mina bilder på min cåmputta, hade en jävla massa bilder som nu är väldigt fint ligger uppdelade i olika mappar ;D
Efter att jag gick genom flera olika fester osv började jag se likheter bland bilderna på mig.. Gör ni också det?

  
  
  

Det är ju tur att man kan se normal ut på bilder :P





Kommentarer
Postat av: Towa

haha söt du är :) tack!

2008-11-10 @ 13:02:57
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: jenny

hej du vacker jag flyger upp fick tag på en biljett dan före julafton smigge och rikard åker tåg.... vi ska nog oxå vara där över nyår löngatra som fan heheh hönder nyår då??

2008-11-10 @ 16:01:14
URL: http://gossipchick.blogg.se/
Postat av: Micka

bilden längst ned till vänster, fy fan så sööööt, lilltrollet :)

2008-11-10 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0