Äntligen hemma ;D

Nu har jag äntligen kommit hem, blev en dag full med spännande saker, eller inte. Var som sagt på House of Pain då Emelie tatuerade sig, Clara som tidigare också tatuerade mig var den som plågade henne! Den blev fin som fan faktiskt de byggde ut hennes tribal samt tatuerade dit lite cirklar och stjärnor som de fyllde med rosa färg, ska lägga upp bild senare då jag skrivit klart så att ni får se mästerverket!
Efter tatueringen så gick vi till trappan där de blev en kaffe och en macka med skagen på, gott som fan och välbehövligt i hungriga lunchtider! Vid 13 tiden kom Jenny till skvallertorget och hämtade upp mig, hon skulle iväg till Ingelsta och storhandla och jag kände inte för att va ensam så jag hängde på, storhandling blev det för Jenny, jag köpte en falu och en mjölkliter! Efter Ingelsta åkte vi raka vägen till Hageby där vi gick till Jenny för att plocka ner lite hyllor och gardiner, de flyttar ut i hus i helgen och Jenny kände nog att hon hade skruvat ner alldeles för lite saker. En sak är iaf säker och det är att jag HATAR skruvar!! Satan va vi har fått brottas med både gardinstänger, träpersienner och satans hylljävlar!
Nu är jag iaf hemma, ska ta och plugga lite och sen blir det en tidig kväll :)



Lite dålig vinkel då man inte ser hur den riktigt ser ut på foten, men visst blev den fin? :D





Kommentarer
Postat av: Marra

Skitsnygg!! :)

2008-11-14 @ 22:40:30
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0