51 dagar kvar till julafton?!!!

Seriöst, är det så väldigt lite dagar kvar..? Med det menas alltså att jag bott här längre än vad de flesta trodde att jag skulle! Än är jag dock inte klar med den här staden så Norrköping, du får stå ut ett tag till!
Jag är sjuk uttråkad just nu, funderade på att laga middag till imorgon men insåg att jag saknar en sak för att kunna göra det.. Så vad gör man då? Går på affären, jag borde gå dit men mörkret stirrar elakt på mig och graderna är alldeles för låga för att jag ska ge mig ut för att köpa en påse pulver. Hade jag haft någon som följde med mig så hade jag gått men Emelie är för trött eller något, inte har jag någon att ringa heller då mina 2 callbuddies är utomlands, he er hem för satans! Håller på att få en otäck ögoninflammation känner jag så linserna fick åka ut och glasögonen fick åka på, hur skulle de gå när jag kom in på affären och glaggarna immade igen?! Jag ser marddröms-scenarion framför mig och det är inget jag vill riskera, inte kan jag ta av mig mina glls heller då jag är i stort sett blind utan dem :(
Jag känner hur allvarliga mina problem är då jag på toppen av det har de sjukaste cravingsarna efter snarra! Kommer inte ens ihåg sist jag åt godis men jag misstänker att det var alldeles för längesen, annars skulle jag väl ändå inte ha ett sånt här sug efter det?!



Nej satan, mina cravings är för stora. Nu ger jag mig ut i mörkret, hoppas att jag hittar tillbaka. Tjo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0