Work work!

Sådär, då är man redo för att åka på jobbet. Har duschat och pratat i telefon, borstat tänderna och myst med Felicia. En timme kvar iaf innan jag måste iväg, känner mig inte taggat idag. Jag har en sån dag då jag inte orkar med så mycket. Less, trött och allmänt nedstämd, varför vet jag inte. Mamma var iaf snäll och köpte hem drickyoghurt åt mig till i natt, kanske bra att äta ngt istället för att bara hälla i sig kaffe hela tiden, inget fel på kaffe dock det och öl är ju fan livets dryck. Hoppas att de är lugnt på jobbet i natt, jag orkar inte med en stressig natt till, känner att mitt tålamod håller på att ta slut :| Nåväl, bara 2 nätter kvar sen är jag ledig några nätter. Räknade iaf ut att jag typ bara har 12-13 nätter kvar innan jag slutar, fyfan vilken lättnad det kommer att bli då jag går av den sista natten. Nu känner jag inte för att skriva något mer, men måste iaf säga att jag slog mitt läsarrekord idag, jag är upp i två siffrigt, wohoo!! Vet dock fortfarande inte vilka de är som läser, antar att ni vill vara anonyma, i know the feeling.
Btw, Zelda på snes är verkligen the shiiieet! Två bilder också, "Hej jag heter Malin och idag är jag besatt"

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0