When I wake up in the mornin' love, and the sunlight hurts my eyes.

God morgon! Va segt att vakna nu när man är ledig? I vanliga fall brukar jag sitta på jobbet nu med en kopp kaffe och en cigg i solljuset. Hann aldrig se klart filmen igår, blev för trött men fan va äcklig! Har hoppat till ordentligt en gång iaf och jag brukar inte göra de när jag ser skräckfilmer. Hoppas bara inte att den spårar som alla andra filmer, då ger jag upp skräckfilmerna. Ska dock se poltergeist, aldrig sett den men den är ju från -82 så den lär va värdelös!
Stranden om några timmar, blir hemlunda :) Då ska jag busa med mina sockerungar och göra sandslott, Lina frågade btw efter dig igår Emelie "Vars är sockerbagaren?". Måste boka flyg också hem, har inte gjort de än men ska boka de som går kl 17, tåget från arlanda gick vid 20 tror jag och det var framme vid 22:30. Nu ska jag iaf se klart filmen, skriver kanske mer sen :) Lär bjuda på några bilder också från stranden, tjo.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0