Tipsa mig om film!

Såg precis att jag jobbar med Marie ikväll, bra det för då har jag någon att röka med :) Dock så dog en sist vi jobbade tillsammans så jag hoppas som fan att det inte händer i natt också. Döda människor skrämmer mig inte, däremot tycker jag att de är grymt svårt att veta hur man ska bete sig, och vad man ska säga till dess anhöriga. Antar att de är sånt man lär sig med tiden. Nu blir det en dusch, sen ska jag smorsla med solskydd på ryggen och sen blir det att pressa en stund. Lite brunare kanske jag hinner bli! Trött är jag också, förstår inte vad det är med mig. Jag sover och sover men jag blir aldrig nå piggare, kanske en förkylning påväg. Innan duschen ska jag dock sänka en loka och röka en äcklig prince, jag hatar då affärerna har slut på marlboro! Hoppas Marie tar med sig någon bra skräckfilm ikväll som vi kan se och att natten är lugn, jag behöver en sån natt känner jag. Skriver nog sen, tjo!
Vet någon av en bra film? Längesen jag såg någon som var bra och jag vill verkligen sen en film nu som är sådär klockren att man inte kan säga annat än att den är briljant. Tips?





Kommentarer
Postat av: Micka

du måste se The mist av stephen king, grymt bra! även 1408 om du inte redan sett den :)

2008-07-31 @ 11:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0