Taktikvila

är den bästa vilan, igår skulle jag ta en sån. Somnade vid 18, skulle ut på en promenix med Rebecka och Emma efter kl 21. Rebecka ringde, jag vaknade inte. Min taktikvila varade alltså alldeles för länge och jag vaknade för ungefär en halvtimme sen. Jag är satans bränd också, får väl se hur länge de sitter i. Dock verkar de bli fint väder idag också så får väl se om man ska sola lite. ;D Jobbar i natt, nu börjar helvetes perioden. Jobbar nu tre nätter, ledig en, sen jobbar jag tre, ledig en, sen jobbar jag tre till.  För övrigt stora Nolia nu, aldrig varit på de men har fått en biljett av jobbet, måste väl kanske dit men är ju inte ledig så speciellt mycket. Bokade för övrigt flygbiljetterna igår, 27:e kl 17 går mitt flyg hem. Jag längtar som ett apmongo. Har ont som fan i min tumme också, vet inte vad jag gjort :( Har bestämt min nästa tatuering också, de är mitt sätt att få avslut. Vill göra den NU! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0