Takida, takida, takida.

Trodde inte att Takida kunde toppa spelningen från nolia. Jag har inte bara sett takida en eller två gånger, utan jag har sett dom. Många gånger. Så vad hade jag för förväntningar för kvällen? Att dom skulle äga som vanligt? Ja typ. Så vad hände? Jag kan fan inte ens beskriva det. Magiskt? Nej de är ett för litet ord, Jag kan dö nu, spelningen gjorde mig lycklig. Fantastiskt. Det bästa jag någonsin sett med dom, min röst är borta och jag har ett lyckorus inom mig. Curly Sue, vilken jävla känsla, aldrig varit med om något sådant tidigare. The dread, fan nästan i klass som Curly Sue. Robert Pettersson, vilken hjälte, han är tamefan gud i mina ögon! Har galet många bilder och filmer från kvällen. Tänkte lägga upp några, vet dock inte på vad, det mesta är från Takida. Underbar kväll, tack Micka, du är underbar! Nu ska jag lägga mig och tänka, fundera och drömma om denna fantastiska kväll som gjort hela min sommar i Piteå så jävla värd. Dock var det två personer som var väldigt nära att få min spelning förstörd. Bakom mig och Micka hade det parkerat två "lesbiska" fjortistjejer, dom var väl kanske 140 och vägde ungefär lika mycket som dom var långa. Dom hade gigantiska hängtuttar som dom inte alls var blyga att slita fram. Så var gör dom, jo dom äckliga jävlar råhånglar, sliter fram brösten och suger på varandra tits. Äckligt, det må jag säga. Jag lovar att jag inte var den enda som kände spyan komma upp i halsen. Huvva!
Btw, många som kom fram och kommenterade min tröja "Ramones äger" "Var har du köpt den" "Jag vill ha din tröja" osv osv.. Idiotjävlar, ja jag vet att Ramones äger, jag vet att "hey hoe lets go" är grymt att ha tryckt på ryggen. Lär er använda internet era idioter, jag lovar att ni hittar tröjan där. Stör bara inte mig då jag super med mina vänner för jag skiter fullständigt i er och tycker bara att de är drygt att ni kommer fram.
God natt.
                  






Kommentarer
Postat av: Micka

Yeeeeaaahhh, lesbos rules, ha ha ha! Takida was the kings, pöss!!!

2008-07-26 @ 15:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0