Strandmys med familjen :)

Var som sagt på stranden idag, varmt nå så jävulskt! Bränt mig har jag också gjort vilket svider fint just nu. Blev inte så många timmar, var där mellan 11-14 och det räckte mer än väl för mig. Tror jag fick solsting för efteråt kändes det som att jag var på fyllan :) Imorn ska jag och Micka iaf iväg på havsbadet och pressa lite mer, kanske drar på mig lite solskydd då ;D Det var en fin dag iaf, Lina och Oskar kan ju båda charma en hel värld. Oskar var galen och Lina var bossig, som vanligt ska hon bestämma och hålla koll på saker :D Blev inte så många bilder då jag fick slut batterier på kameran nästan direkt. Men jag lägger upp några av de jag hann ta iaf :) Eftersom att Lina är en jävla linslus och Oskar spenderade mest tid i vattnet så har jag mest bilder på Lina. Sötaste idag var ändå då hon greppade tag i två leksaks-spadar och la sig på sin krokodil, sen skulle hon ro sig fram :) Eller när hon skulle ge alla luft med hjälp av pumpen och självklart då hon lekte med söt Adam!

   
  
   
  
 





Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

sv, mm den är god! Ha en nice kväll!

2008-07-30 @ 18:53:32
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0