Stanley Cup bucklan som dopfunt?

När jag kom ut i solen så greppade jag tag i ortens tidning och bläddrade genom den.
Som många redan vet så vann Detroit Red Wings stanley cup bucklan och denna buckla har nu Thomas Holmström tagit med sig till Piteå för att visa upp den. I tidningen stod det också att Homers kusinbarn ska döpas och som dopfunt ska man alltså använda bucklan? Måste säga att jag är relativt avundsjuk på den lilla flickan? Tänk dig själv att kunna skryta med att du döptes med vatten från stanley cup bucklan?

Satt sedan ute och solade, insåg att norrland är jävligt fint, det går inte alls att jämnföra med Norrköping. Nu bor jag ju i ghettot men det får va. Satt på bron utanför mammas och pappas inglasade veranda och tog två kort. Ni måste hålla med om att det är vackert! Slänger även in en bild eller två på min solkompis för dagen! :D

   

Nu återvänder jag ut igen med min ljudbok, lyssnar för tillfället på snabba cash, gillar den inte men måste ändå lyssna klart på den. Återkommer senare om jag får fler saker att yttra mig om.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0