Mer som en människa,.-

Nu mår jag bättre, det krävdes bara en jävla massa timmars sömn. Rösten är dock fortfarande hes och jag har ont i halsen som fan, bäst att jag håller käft ett tag så att den blir bättre. Har absolut inget vettigt att skriva, men jag tänkte dikta ihop ett inlägg ändå. Jag börjar tycka om att blogga, det är rätt roligt och skönt att skriva av sig och mina vänner verkar uppskatta den! Btw så vill jag ha en sån mask som är för ögonen då man sover, så det blir mörkt. Jag hittar bara såna med gele i och de är helt fel, jag vill ha i tyg. Någon som vet var man kan hitta såna? ;D Nu blir det en dusch för att bli lite piggare, sen en snabb middag (mamsen är grillmästare idag) för att sedan åka till jobbet. 32 dagar till då jag åker hem, guld! Lär dock inte va framme förrän vid 23 men de gör inget, jag kommer va där! Min säng, jag saknar den nog mest av allt. Nu ger jag upp, ska lägga in några låtar på mobilen och sen försöka förstå hur fan de trådlösa hörlurarna fungerar. Micka gav mig en hint om att det handlar om blåtand, jag tror hon har rätt! Tur är iaf att de finns beskrivning på hur dom fungerar annars hade jag nog aldrig fixat att få de att låta i dom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0