Jen & Berrys ?

El Orfanato har jag tänkt se ikväll, blev sjukt trött helt plötsligt, antar att jag sovit för lite men det blir väl så när man jobbar natt och måste vända på dygnet hela tiden. Tror den är spansk? men jag vet inte, har engelska subs till så då går det bra. Brukar dock inte gilla filmer på andra språk som själv inte förstår men man måste ändå ge dom en chans, Irreversible är en av de bästa filmerna jag sett och den är det fransk tal i. Hoppas bara att jag kan sova sen då.
Angående rubriken så köpte jag världens godaste glass idag, många vet att Ben & Jerrys är världens godaste glass, jag tycker dock att de flesta smaker har alldeles för mycket choklad i sig. Jag är inget direkt fan av choklad i någon form, men idag såg jag en ny smak som jag köpte och smakade. Jag lovar att glassen knullade mig i munnen, synd bara att den är så jävla mastig så man blir less efter 4-5 tuggor. Nu blir det sängen iaf!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0