Jag skulle blogga från mobilen

men det gick åt helvete. Så nu har jag klivit upp, sprayat mina ben med brunutansol. Är det bara jag eller är det jävlat omöjligt att få färg på benen? Kollade in min rygg i spegeln och bestämde mig just då för att jag inte ska sola idag! Värre bränna har jag fan aldrig sett, tur som fan att den inte gör sådär galet ont iaf :) Ska in till stan sen och luncha med Jenny, jag hoppas på en sallad men det märks väl vad hon är sugen på!
Jag tänkte faktiskt lägga upp en bild, där är jag osminkad, nyvaken och sönderbränd. Haha enjoy! Lägg också märke till min snygga bikinirand, jag är inte längre någon albyl! Nu väntar jag bara på att den röda nyansen ska lägga sig en aning ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0