Idag smäller det..

Men först ska jag ta och berätta om min natt, som jag skrev igår var jag sjukt trött. Emilia skulle sova med mig och Elliot skulle sova med farmor och farfar. Jag sover i gästsängen här och den är 120, inte så stor alltså men alldeles tillräckligt för mig och Emilia. Så vad händer? Jo Elliot fetstrejkar och ska självklart sova med mig, Emilia säger också att hon ska sova med mig. Kan jag säga nej till nån av dom? Negativt. De båda fick så sött krypa ner under mitt täcke och ligga i min säng. Och jag då? Jo jag fick ligga som värsta hunden nere vid deras fötter i värsta ostkroksställningen. Jag som skulle sova bra i natt, skulle ju va ultrataggad till idag, får väl ta en powernap senare om det går. Tvivlar dock, både Elliot och Emilia har en tendens att surra med mig oavbrutet. Blir väl en tripp till någon lekpark senare :) Men först ska jag iväg och köpa en ny telefon, tror de blir ett sånt telia till vänner abonnemang, men det återstår att se.
Tycker att jag är sjukt generös med bilder nu så jag bjuder väl på några till från i natt/morgon. Just ja, har ingen aning om någon läser min blogg, eller jo jag vet antalet men jag har ingen aning om vilka de är? Droppa en kommentar och sluta va så jävla anonym vetja! :D Ha de guld.

   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0