I know what you did in the bastu!

Postat av: Kjell-Börje från bastun!

Grymt bra film, man får lite flashbacks :)

2008-07-31 @ 11:56:28

Du är så galet skön så det finns inte! Ingen kommer förstå det här förrutom de som vet vad som utspelade sig i bastun. Jag vet, han vet.. Micka, vet du? Jag tror de ;D Finns en risk att någon fler i min umgängeskrets vet, speciellt efter förfesten jag hade förra helgen. Kan det ha varit någon frispråkig som berättade för mina vänner samt att min pappa fick nys om det. Micka? Känner du dig träffad? ;D Kan väl va så att jag själv berättade lite om min upplevelse i bilen hem då Martin skjutsade oss? Nåväl, jag kan ta att bli mobbad för de. Man ska inte ångra de man gjort eller folk man varit med, men det gör fan jag den här gången ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0