How much wood would Chuck Norris chuck?

Hej kompisar! Idag har jag absolut inget vettigt att skriva. Natten har varit seg, relativt lite har hänt faktiskt. Ingen har varit och spökat för mig iaf :) Satt och kollade i natt på olika sexleksaker till min vän Rebecka som fyllt år, blev rätt fascinerad över hur mycket som faktiskt fanns! Dessvärre kunde man inte skicka räkningen och paketet till olika adresser, inte kunde jag betala på direkten heller så det sket sig. Nu ska jag snart gå och lägga mig men det känns som att jag druckit alldeles för många koppar kaffe i natt, men det blir väl så då man inte har något bättre för sig. Vattenläckan hos mamma och pappa visade sig bara vara att Emelie satt duschslangen bakom badkaret hos oss då hon sköljt ur sig färg ur håret. Detta hade då på ngt konstigt sätt gjort att de var en vattenläcka, men min superhjälte till storebror fixade till det.
Idag funderar jag på att åka till lule och köpa en cykel, nu är jag less på mammas skitcykel med pyspunka som inte går att fixa, bättre med en ny. Sen när jag åker hem får väl mamma ärva den ;D Funderar om jag ska sätta mig och betala räkningarna men det kändes inte så lockande, kanske hinner det sen! Måste dessutom säga att jag älskar min nya telefon, mest för en anledning. Jag har Gitarrhjälte bland spelen, detta upptäckte jag i natt och nu är jag en äkta rocker!
Nu blir det sova, jag är galet trött och allt känns uppochner! Därav bilden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0