Halvtid snart

av natten alltså, bara 5 ½ timme kvar innan jag får gå hem och sova. Trött som fan är jag iaf och jag kan lova att det är sista gången jag jobbar då jag är bakfull. Många vet att jag får kräkkänningar för nästan ingenting men då jag är bakis blir jag blir grymt mycket mer känslig för lukter och andra saker, har redan hunnit spy här. Jag vet inte vad det är med tanterna ikväll, dom drar fräcka historier om deras liv som unga, för ungefär 10 minuter sedan fick jag höra om då en blev tagen bakifrån en gång, jag vet aldrig riktigt hur jag ska reagera på såna historier. Nu larmar telefonen som galet iaf, bäst att jag springer iväg och hjälper till. Kan iaf säga att hon jag jobbar med har fått sig ett gott skratt då jag stod lutad över toaletten hos en och kräktes. Det är tur att de flesta är både i stort sett blind och döv. So long suckers!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0