Gudagen upå jä, vöre riktigt nu må jä?

Hej! Nu har jag vaknat, eller jag vaknade för rätt längesen men nu sitter jag iaf vid datorn. Varför? Jo jag ska betala räkningar, alltid lika roligt! Ser fram emot det hela månaderna, dock saknar en räkning, folksam vad håller ni på med? Våga skicka räkningarna till mig! Meeeen man ska väl inte klaga. Idag tänkte jag som sagt köpa en cykel, detta tyckte pappa var det mest idiotiska någonsin då jag åker hem på en månad, jag vill ha en cykel och då köper jag mig fan en cykel! Nu är snart min ljudbok klar, bara runt 20 mins kvar. Jävla skitbok, allt handlar om koks!
Nu ska jag betala räkningar och sen lyssna klart på skiten, sen ska jag ringa Rebecka och höra om vi ska ta en vända på stan, hon verkade sugen på att inhandla något nytt, det vill jag också men vet inte om jag kan. Måste kunna frakta det hem också och min väska är redan överfull, kan inte ens stänga den. Men de är så jävla typiskt jag, alltid för mycket kläder vart jag än åker. Idag mår jag underbart bra, vet inte varför men de känns härligt! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0