God morgon!

Idag ska jag skaffa mig en bränna, ja så är det tänkt i varje fall! Så nu ska jag greppa min brors ipod, mina solglaggar och bege mig ut. Först ska jag dock klargöra att namnet på min blogg inte är riktad mot någon person, om inte då Slem, hon är ett jävla rövhål ibland men jag älskar henne ändå!

Imorn smäller det, dock sugen på att gå ut i kväll också men vad gör man inte för sina brorsbarn, kärlek på hög nivå! Hade dock lovat att vi ska se Kung fu panda, men jag känner inte riktigt för att dra in till stan idag för att gå på bio, kommer va sjukt många fulla människor där och de är inget jag orkar med när jag själv är nykter.

Har bokat min resa hem också, min kära vän Anna har tänkt följa med mig, lär bli roligt :) Den 27e augusti kommer jag hem igen iaf, dock sent på kvällen men ändå! Längtar hem, massor!

Saknar min stjärna också, min lilla rockstar  Malin. Hann bara träffa henne en gång då hon var hem nu, men de är väl straffet då man jobbar natt. Det hatar jag verkligen, inte att jobba natt då men att alla mina vänner jobbar dag. Jag vill inte jobba dag, jag har jobbat dag de senaste 4 somrarna och det är väl helt okej men nu jobbar jag ungefär hälften men tjänar lika mkt. Enda negativa är ju då att när jag är ledig så jobbar alla mina vänner, därför måste jag också sitta ute i solen själv med mina tankar.

Tagget till pdol är helt sjukt, det ligger inom mig som en alvedon brus, känns farligt om de blir övertagg, kan lätt bli för full då! Men man har väl rutin efter alla dessa år, vill då iaf intala mig själv det. 

Måste säga att mannen för tillfället är underbar, så jävla snäll och ställer upp som fan. Behöver inte ens be om det så kollar han upp och fixar saker åt mig. Tack honey!  

Nu ska jag gå ut iaf, innan solen går i moln! Jag älskar verkligen Emelie, visst vi går varandra på nerverna ibland, vi är sjukt olika som personer men när vi är med varandra så är vi oskiljaktiga. Jag har sällan så roligt som jag har när jag och Emelie spårar. Igår var en sån dag, men fan så mycket jag skrattade! PFD, invigning PDOL nästa år! Boyaka!

Får se om jag hinner blogga ikväll, som sagt så kommer barnen och då brukar det inte finnas så mkt tid över, tänkte lägga in en bild på mina syskonbarn, de är mina stjärnor och jag älskar dom mest av allt i hela världen. Sötmongisar är dom <3




    





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0