Fear and loathing in las vegas

Ja fyfan va rolig den är, blev ingen ljudbok när jag la mig utan bestämde mig för att se den filmen ist, var sjukt längesen :) Så innan jag somnade fick jag skratta ihjäl mig, När de sitter i bilen så skrattar jag konstant, jag tror den filmen är bra när man ska läka själen :D Nu är jag vaken iaf efter ha blivit väckt en miljon gånger av olika personer. Främst av hundjäveln som alltid blir som vildingar då mina syskonbarn kommer och hälsar på, idag var det Lina och Oskar. Lina har världens sötaste röst, men den är också väldigt späd och hög, så efter att Felicia lugnat ner sig efter typ 10 mins, då blev Lina som tokig. Men hon är världsbäst ändå mitt lilla sötmongo.
Nu ska jag snart iväg och jobba, drygt som fan med tanke på att jag jobbar med en tjej som aldrig jobbat natt förr, varför i helvete ska jag jobba med dom? Jag tror inte ens att man får göra så? Att nya som ska lära sig går med en vikarie alltså, men på alla mina jobb har de alltid varit så "Malin, kan hon jobba med dig" Vad ska jag säga? Borde säga nej och koppla in facket, men det orkar jag inte riktigt med. Tredje natten nu, lär bli drygt men sen ledig.
Nån som vill följa med och saolbådá mågánn? Rebecka? Täck för bröllen hjärtat puss






Kommentarer
Postat av: Kjell-Börje från bastun!

Grymt bra film, man får lite flashbacks :)

2008-07-31 @ 11:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0