Barnhemmet, El Orfanato eller vad fan man ska kalla den.

Skitjävlaskit film! Alla som sagt till mig att den är bra borde få ett skott i pannan! Låt höra var den var så äcklig? Förrutom då den gamla tanten blev överkörd och hennes ansikte såg förjävligt ut, för de var de enda äckliga jag såg iaf? En film som handlar om att en tjej flyttar in med sin kille och deras adoptivbarn till barnhemmet där tjejen var uppvuxen. Hon ska starta ett nytt barnhem för barn med speciella behov men på typ "träffen" med barnen så stänger hon in sitt barn utan att hon vet om det, där ruttnar barnet och dör. Sen hittar hon han och tar själv en överdos av piller så hon dör. Sen vaknar hon upp med alla barnen som hon tidigare bott med eftersom dom blev mördade när dom bodde där. Hennes "son" är också där, sen slutar den?!
Sökte efter min kjol som jag tänkte ha på mig idag till stranden men den är för stor :( Då jag går så tappar jag den och det är inte okej! Jag har inga kläder med mig som passar på en strand, so what to do? Jag hittar säkert något! :)
Nu tänkte jag se poltergeist och vänta på att mamma ska vakna. Sen ska jag umgås med henne och packa picknick-korgen, sen blir det strandmys hela dagen ;D
Har inte bestämt mig än om jag ska åka utomlands i år eller inte, de är ju rutin att åka till alanya minst en gång varje år och det är INTE för någon "pojkvän" som jag har där som resterande av Sveriges flickor. Jag har sett alldeles för många tjejer bli lurade av dessa, det tragiska är dock att de aldrig lär sig, de sväljer deras lögner om och om igen och sedan då de är i Sverige ringer dessa killar och ber om pengar, vad gör tjejerna? Skickar pengar givetvis. Det är rätt tragiskt faktiskt, men det är inte upp till mig att lägga mig i deras liv. Dock lite tråkigt att det gått så långt att människorna som bor där ser på svenskar som lösäckliga, lättlurade horor. Sad but true!
Det är tråkigt att skandinaviska tjejer aldrig verkar inse att man inte ska lita på killar som jobbar på semesterorterna, det är äckligt va många de knullar med varje säsong. Ska inte låta som värsta moraltanten, kan förstå att tjejer faller för dessa, de vet precis vad som ska sägas för att charma en tjej. Usch, jag vill inte tänka på turkar, de äcklar mig! Alanya or not, jag älskar dig Malin och saknar dig mest av allt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0