Baksmällan från helvete..

När jag har druckit sprit dagen före så brukar jag vilja sova ut, sova över baksmällan. Igår somnade jag vid halv 5, halv 8 blev jag väckt. Inte så idealiskt men det får gå. Jag har mina rutiner när jag är bakis, jag behöver en hel del sympati från mina medmänniskor, dess värre skrattar de flesta och tycker att de är självförvållat :(
Iaf, jobbar natt i natt och jag känner att de ska bli rätt skönt, annars hade jag varit tvungen att supa idag också och det pallar jag inte. Halsen gör fortfarande ont, hes är jag men de är bara rock n roll! Måste säga att de där lesbiska tjejerna fortfarande finns kvar i huvudet, USCH! jag vill inte se dom i huvudet mer, bilderna passerar hela tiden.
Ingen idé att jag skriver något mer om Takida, tror jag fick med de mesta igår, dom var briljanta, thats it!
Nu har jag varit och köpt bakis-cola, billys och lite marlboro, dvs nödvändigheter då man är bakfull. Blev äntligen ensam också så nu åker bakistrollerna på, ska slå igång fight club också och somna till den. Finns tamefan ingen bättre film.
Jag har ångest, saknad och samtidigt lättnad inom mig. Hur går det ihop egentligen? Hade jag inte varit så jävla sliten så hade jag faktiskt bjudit på en bild, nåväl.. kanske senare :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0