Allt och inget!

Nu är jag hemma, skönt som fan! Ska ta med en ciggbanas och sen lägga mig med min ljudbok som tamefan aldrig verkar ta slut. Hade en hel del jag tänkte skriva, men det är bortglömt nu för jag är så jävla trött och slut i huvudet. Idag på jobbet har de varit relativt lugnt, ja iaf på "spök" fronten. Dörren har öppnats i vanlig ordning, ljud har hörts (som att någon kommer och går mot oss, efter oss osv) men inget som jag inte varit med om förr. Har spytt i vanlig ordning, druckit massa kaffe och rökt en hel del. Monkan som jag jobbade med höll dock på att skrämma ihjäl mig, både hon och jag upplever att tredje våningen är obehaglig att vara på, tror att vi skrämmer upp varandra så att vi inbillar oss att det händer fler saker än vad det egentligen gör. Iaf så var jag upp på den tredje våningen skulle kolla efter något i kylen, minns dock inte vad men det är oviktigt. Iaf så står jag där under den äckligaste tiden vid 3-4 tiden. Jag är stressad och pulsen är garanterat det dubbla jämnfört med vad den brukar ligga på. Står och kikar mot trappen så jag ser att min flyktväg är öppen, tittar bort i 2 sek sen när jag tittar dit igen så står Monica och stirrar på mig. Givetvis ser jag inte att de är hon utan bara en mörk skugga, vrålar utav bara helvete och jag lovar att jag skrämde livet ur inte bara en utan flera av de sovande boenden. Hon börjar skratta, jag trodde att jag skulle börja gråta. Iaf så är jag lättad att det bara var henne :)
Mamma och pappa har fått vattenskada i den gamla tvättstugan, mindre trevligt. Eftersom att jag bor här under sommaren så betyder det att det kommer att komma hit pojkar som ska fixa det, inte mig emot om inte jag skulle upp och jobba ikväll, alltså jag behöver sova. Lär ju säkert va lätt då dom borrar och håller på, jag är INTE nöjd. Men vad ska man göra? God natt mina sluttyhoejoes, ring inte och v äck mig är ni snälla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0