8k fattigare..

och det känns INTE bra! Jag gillar inte räkningar, fy satan, de är inte meningen att en tjej ensam ska förbruka 8000 i månaden på enbart räkningar?!! Nåväl, har en hel del kvar att spendera så det är lugnt ;D Det är bara  pengar och materiella ting, sånt ska man inte haka upp sig så mycket på! Blev ingen cykel, inte kläder heller! Däremot ska jag åka och sola snart, i sommar har jag tänkt bli brun men det har gått otroligt dålig kan jag tala om och då är de ju bra att solarium finns! I helgen är det Luleåkalaset, jag vill dit! Kung Lasse ska dit men självklart jobbar jag.. fyra helger på raken nu och jag börjar bli galet less på att jag jobbar tamefan varje helg. Hon som lagt mitt schema borde fan skjutas, blir så jävla frustrerad!
Känner att jag inte har så mycket att skriva om nu, kan bero på att jag jobbat/sovit de senaste dagarna. Enda umgänget jag haft har varit att jag var på Max igår med Rebban och käkade, inte så intressant! Åt en kyllingburkare med en äcklig gul sås ? typ senap? eller smakade den honung? Jag vet inte, inge vidare iaf! Rebecka åt som vanligt sina äckliga jävla chili cheese (?) som smakar enbart varm paprika. FY! Kanske ska ta och träffa Jenny också nu medan hon är hemma, tror jag ska ta och ringa henne nu och höra vad hon har för sig, antaligen är hon väl med något ultramongo, hon har ju en hel del såna vänner ;D

Don't give up on me yet, don't forget who I am. I know I'm not there yet but don't let me stay here alone. This time what I want is you, there is no one else who can take your place. I've seen enough and it's never enough it keeps leaving me needing you. <- Man kan säga att Lifehouse är i bredd med briljanta.
Jag älskar älskar älskar dig, kommer aldrig sluta heller. Tjo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0