Vet inte vad jag ska skriva..

har inget direkt att berätta, fick besök igår som stannade till idag.  Kul med lite besök så man slipper vara så ensam :P Känner mig sjukt ensam just nu och saknar mina vänner i piteå hur mycket som helst. Antar att jag gör det bara för att jag vet att jag snart ska åka hem och träffa alla :) Hade behövt till bibblan idag men får ta det imorgon, de har öppet till 20 varje dag så det ska jag nog hinna med ^^ Ska ta och ringa min lärare imorgon, det får jag absolut inte glömma!!
Mår lite illa, antagligen för att jag inte ätit något idag men har man inga pengar så har man inte :P Va tragiskt det låter, har inte råd att äta HAHA! Nåväl, jag har pasta och ketchup, man klarar sig långt på det!
Saknar min Malin mest av allt, har träffat henne en gång på ett år typ och det är alldeles för lite med tanke på att vi spenderade i stort sett varje dag med varandra förr! Nu när jag kommer hem bor vi återigen relativt nära varandra och det ska bli så galet skoj!! Hemvändardagen på statt på juldagen, känns som att jag passar in där för en gångs skull, jag är ju hemvändare haha, sjukt det låter! Ska dit med Micka iaf, är det någon mer som vill hänga med? Frågan är bara när man ska köpa förköp? Kostar typ 150 spänn så det är ju jävligt billigt iaf!
Nu ska jag ringa mamma och pappa och surra lite, ha det gott!



tror inte att jag lagt upp den här låten förr, en jävligt bra låt med sonata arctica! Är ni chockade? Inte? San Sebastian heter den här iaf, bra som faaaan!

Fick även veta roliga nyheter, ska bli moster i sommar igen! Faaaaan va kul!! Tråkigt dock att jag bor här så att jag inte får lära känna den lilla knodden lika bra som mina andra små stjärnor!





Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Tänk att man kan sakna Piteå,eller i allafall människorna där borta,där ser man. Pasta och ketchup är bra,nudlar är bättre,även kaviar och champagne är ok. Varför ska man vara chockad över att du länkar till SA, de är bra,förekommer även i min blogg bland andra landsman,Finland rocks! Ha det oj du ensam.

2008-12-02 @ 20:51:42
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Micka

på juldan ska det barkas så in i helvete!!! Heja Luleå!!!!

2008-12-03 @ 08:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0