All I ever wanted was to be what you needed.

Igår var det alltså rockfest på trappan! Jag hade lite svårt att bestämma mig igår vad jag skulle ha på mig eftersom de mesta jag äger är lite åt rockhållet, jag tror folk ser mig som en rockbrud men jag ville göra de lite mer extremt. Tänkte i twister sisters-banor och tuperade mitt hår som aldrig förr, det slutade dock som att jag såg ut som en version av Johan Palm så det kammade jag snabbt ner. Bestämde mig då att satsa på sminket, men det blev inte heller så rockigt, även om jag använde mig av 15 kg kajal! Nåväl, är det rockfest så är det rockfest och jag hade inte tänkt mitt misslyckade försök till att se rockig ut få stoppa mig och min enda öl!
Jag fick en kall kung av Slem som jag snabbt hällde i mig, efter detta tog vi bussen in till stan där vi mötte upp världens bästa gitarrplinkare och Rebecca! Vi gick iväg till en fest där det återigen var korvfest, vad är det med korvfesterna?! Nåväl, vi var väl iaf 3-4? tjejer så man kanske inte ska klaga så mkt! Där fanns det en bar och därför blev jag också rätt packad då jag var där, hade bara en öl med mig så jag vet inte riktigt hur det skedde? :P
Gick till trappan där det var dålig med folk, vet inte riktigt vad som hände med där stod jag plötsligt med 2 rom&cola, hur kunde ni veta att jag ville ha de? ;D Jag drack en, Emelie tog av mig den andra vilket också antagligen var ett bra val. Jag nöjde mig med detta en stund tills jag såg min rom&cola i fel hand, tog av henne den och svepte i mig den. Dåligt val.
Jag fick spendera resten av kvällen drickandes vatten, jag nyktrade till relativt mycket men var ändå tillräckligt full då trappan stängde. Vi hamnade på en efterfest, tror det var med ett av banden som hade spelat under kvällen, de såg iaf rockiga ut, direkt tagna från 80-talet! Dock så fanns det ingen öl så jag gick väldigt snabbt därifrån och knatade hem till hageby.
Idag har jag ögoninflammation, en rinnande näsa, massa tvättmaskiner igång och ett enormt röksug. Rock on!

  




Lugn och skön musik idag.





Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Hmm, du dricker piratgrejer men har inte piratens boozetålighet,lite tveksam kombo. Men,att klä sig ut och sminka sig till att vara rockig,nää,att vara r´n`r är en medfödd grej,ren attitydsfråga,du är född i fel land,ha,ha,för mycket melodifestival och idol poppisar,ABBA och annat skadligt. Så,du bor i Hageby? Jag bodde där några månader länge sen,var väl lite så där,men man måste ju bo någonstans. Ta hand om ögon,näsa och tvättmaskin i valfri ordning,.and ROCK ON!!

2008-12-07 @ 16:48:50
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Det är billigt att dricka som ett dagisbarn, du har inte funderat att byta ut Captain Morgan mot minimjölk? Helgen var lugn, men jag har fortfarande inte haft tid att sova,blev lite poker med korkade människor som vägrar begripa, att jag är en mycket bättre spelare än dom. Så sant,ingen höjdare att bo i Hageby,jag bor i Skarphagen,rätt så bra faktiskt. Ha det.

2008-12-07 @ 20:16:49
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: jenny

men baby i love you to

2008-12-08 @ 11:01:15
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0